مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان :

تعامل دو جانبه روابط عمومی با اصحاب رسانه در بهبود روند ارایه خدمات به مردم اثر گذار است

رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان با بیان اینکه مردم گیلان شایسته بهترین‌ها هستند و با اشاره به ده دستگاهی اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت تعامل و هم افزائی مسئولان روابط عمومی و استفاده از ظرفیت های خود برای ارایه خدمات شایسته به مردم گیلان تاکید کرد.
تعامل دو جانبه روابط عمومی با اصحاب رسانه در بهبود روند ارایه خدمات به مردم اثر گذار است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه استان گیلان: عباس علیزاده رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در نشست با مدیران روابط عمومی شورای هماهنگی گفت: ما به عنوان کارگزاران دولت موظفیم کلیه اقدامات انجام شده توسط دولت را بدون نقص و شفاف به مردم اعلام کنیم.

علیزاده در این نشست که در اداره کل تعاون، کار و رفاه استان گیلان برگزار شد ضمن تشکر از زحمات مسئولان روابط عمومی شورای هماهنگی استان بر تعامل و برگزاری منظم این جلسات تاکید کرد.

وی بابیان اینکه روابط عمومی ویترین عملکرد سازمان است اضافه کرد: اگر این عملکرد به درستی منعکس نشود بازخورد مناسب در جامعه ندارد و میزان رضایتمندی مردم دیده نمی شود.

علیزاده تصریح کرد: در سال‌های اخیر علی رغم برخی نامهربانی ها ، ناملایمات و فشارهای ناشی از شرایط تحریم ، تلاش های بسیار و موثری در خدمت رسانی به جامعه هدف شد که باید به درستی به مردم منعکس شود.

وی در همین راستا ایجاد شفافیت در ارایه خدمات را یکی از اقدامات مهم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد.

علیزاده اضافه کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گستردگی فعالیت و طیف وسیعی از جامعه هدف همواره مورد توجه اذهان عمومی است که بر این اساس موظفیم کلیه اقدامات انجام شده توسط دولت را بدون نقص و شفاف به مردم اعلام کنیم.

وی  گفت: مسئولان روابط عمومی باید علاوه بر توجه به برنامه های ابلاغی به عنوان چشم بیدار و گوش شنوا با احصای نیازمندی های مردم، مسیر سازمان را برای تحقق اهداف بلند مدت و ارایه خدمات شایسته هموار کنند.

رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان خبرنگان و فعالان این حوزه را بازوان حمایتی دستگاها عنوان و خاطر نشان کرد: نقاط ضعف پنهان و تاثیرگذار در روند اجرایی توسط اصحاب رسانه دیده می شود؛ از این رو تعامل و ارتباط دوجانبه با فعالان این عرصه نقش بسزایی در بهبود عملکرد دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه مردم گیلان شایسته بهترین‌ها هستند و با اشاره به ده دستگاهی اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت تعامل و هم افزائی مسئولان روابط عمومی و استفاده از ظرفیت های خود برای ارایه خدمات شایسته به مردم گیلان تاکید کرد.

۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۰۰
روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان |
کد خبر : ۲۴۰,۷۲۶
Loading

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید