مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از طریق سامانه سامد به مردم پاسخ داد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از طریق سامانه تلفنی۱۱۱ (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به درخواست‌های مردمی پاسخ داد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از طریق سامانه سامد به مردم پاسخ داد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه استان گیلان: عباس علیزاده روز گذشته در راستای پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان در جریان تماس‌های مردم ضمن گفتگوی مستقیم و بررسی موضوعات مطرح شده، دستورات لازم را برای اقدام به هریک از مدیران و روسای ستادی صادر کرد.

این گفتگو به مدت یک ساعت از طریق سامانه سامد با شهروندان عزیز از سراسر استان گیلان در استانداری گیلان انجام شد.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد)، یک راه ارتباطی سهل و آسان شهروندان با مدیران دستگاه‌های اجرایی است که از طریق آن بستری فراهم شده تا مردم بدون مراجعه حضوری، درخواست‌ها و مسائل خود را پیگیری کنند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه های دولتی منعکس کنند و دستگاه های اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.

بخش کوتاهی از این گفتگو در رسانه های اجتماعی و پرتال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان قابل مشاهده است.

۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۵۰
روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان |
کد خبر : ۲۴۰,۴۱۷
کلیدواژه ها: سامانه سامد,ارتباط مردم و دولت,مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان
Loading

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید