مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان: تعهد اجتماعی کارکنان مهم ترین عامل رضایتمندی ارباب رجوع است

بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فومن
عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به همراه تحویلداری مدیر تعاون استان و علی پناه رئیس اداره توسعه تعاونی ها از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فومن بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان: پنجشنبه 9 مرداد 99 عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به همراه تحویلداری مدیر تعاون استان و علی پناه رئیس اداره توسعه تعاونی ها از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فومن بازدید کرد.

مدیرکل در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت روز عرفه و اعیاد سعید قربان و غدیر از زحمات همکاران در سال گذشته به ویژه در ایام سخت شیوع بیماری کرونا قدردانی و به بررسی فعالیت های انجام شده و در دست اجرا این اداره پرداخت.

وی خدمت به مردم را وظیفه ای اخلاقی، دینی و اجتماعی دانست و از همکاران خواست تا با سعه صدر، خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه و برای تحقق اهداف برنامه های ابلاغی  تلاش کنند.

علیزاده تعهد اجتماعی کارکنان را مهم ترین عامل رضایتمندی ارباب رجوع دانست و افزود: وظیفه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کمک به کارگران و کارفرمایان است که باید با جدیت پیگیر مسائل و رفع مشکلات جامعه هدف باشیم.

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۲
روابط عمومی اداره کل تعاون, کار و رفاه اجتماعی استان گیلان |
Loading

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید