بیانیه توافق سطح خدمت
بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان
مراجعین محترم؛ بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به آگاهی عزیزان می رسد:
۱- این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب میز خدمت) می باشد که از طریق مراجعه به منو میزخدمت و یا با مراجعه به بخش ارتباط با ما در منوی صندوق انتقادات و پیشنهادات و یا منوی سامانه مشاوره آنلاین ، به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، امکان پذیر می باشد.
۲- حوزه پاسخگویی میز خدمت - برای برقراری ارتباط با مدیر کل به قسمت ارتباط مستقیم با مدیرکل ،
و برای برقراری ارتباط سایر حوزه ها به بخش ارتباط با ما مراجعه فرمایید.
۳- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد .
4 - این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد .
در صورت بروز هر گونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.