بیانیه توافق سطح خدمت

 بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای اداره کل   تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان

 مراجعین محترم؛ بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به آگاهی عزیزان می رسد:

۱-  این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی (در قالب میز خدمت) می باشد  که از طریق مراجعه به منو میزخدمت   و یا با مراجعه به بخش ارتباط با ما  در منوی صندوق انتقادات و پیشنهادات و یا منوی سامانه مشاوره آنلاین ، به صورت تمام و قت و در 7 روز هفته و 24 ساعت روز، امکان پذیر می باشد.

۲-  حوزه پاسخگویی میز خدمت -  برای برقراری ارتباط با  مدیر کل به قسمت ارتباط مستقیم با مدیرکل ،

 و برای برقراری ارتباط  سایر حوزه ها به بخش ارتباط با ما مراجعه فرمایید.

۳- به محض ثبت درخواست سعی میگردد در کوتاه ترین زمان نتیجه پیگیری مطرح شده به متقاضی اعلام گردد .

4 - این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد .

 در صورت بروز هر گونه اشکال و نقض فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.